Сьогодні ми визначали тему проекту,
з'ясовували вимоги державних
освітніх стандартів та навчальних програм, сформулювали
навчальні цілі, що базуються на освітніх стандартах
та навичках рівня мислення
Сьогодні стала слухачем курсів Іntel-10 "Навчання для майбутнього". Мета цього курсу - допомогти вчителям розвинути навички навчання, що базуються на навчальних потребах учнів, за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) та методу проектів. В цьому модулі ми ознайомилися із основними засобами тренінгу: підручником, сайтами iteach . com . ua та wiki . itech . com . ua . Заповнили вхідну анкету. Створили структуру папок на Google-диску. Створили болог, з метою проведення рефлексії кожного заняття. Я впевнена, що навчання в програм і допоможуть мені створ ювати дійсно цікаву роботу для учнів.
Сьогодні було проведено заключне заняття на нашому тренінгу. Ми всі старанно працювали протягом останніх двох тижнів, кожен створив свій власний проект. З усього того, чому я навчилася на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде використання нових методів оцінювання та використання фасилітації. Використання методу проектів у навчальній діяльності учнів є результативним та ефективним, тому, на мою думку, сучасний вчитель має використовувати даний метод. Виконання спільних завдань, які є міжпредметними, створення презентації, публікацій, блогів та заповнення сайтів є цікавим для учнів будь-якого віку, а також допомагає виробити командний дух і, чи не найголовніше, отримати навички оцінки власної діяльності.
Ключовим питанням проекту є «Світ нас робить гарними, чи ми його?». На дане питання учні мають шукати відповідь під час роботи над завданнями проекту. Під час опрацювання матеріалу даного модуля, я зробила такий висновок: використання ІКТ має базуватися на її сильних сторонах у підтримці бажаного змісту та реалізації навчальних цілей. Наприклад, · презентації мають використовуватися для усних виступів, підсилення використання зображень, графіків, діаграм, звуків, відео та гіперпосилань на інщі ресурси; · публікації – для письмового спілкування, заснованого на використанні текстів; вікі – для текстових повідомлень; · блоги – для текстових щоденників, що розміщуються в Інтернеті та заохочують до відповідей, відгуків та коментарів від інших читачів. Створення мною прикладу учнівської роботи допоможе уточнити очікування від проекту, оскільки за поданими в ній шаблонами та короткими підказками є можливість зорієнтуватися у кількості інформації
Коментарі
Дописати коментар