Модуль 9. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання. Учні, які мають труднощі у навчанні, та учні з особливими здібностями й талантами потребують різних видів підтримки.
Вчителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках: 
·            зміст; 
·            процес; 
·            результати; 
·            навчальне середовище. 
При роботі з даним модулем, особливо сподобалась ідея стимулювання активної діяльності учнів, а також працювати документи для підтримки успішного навчання учнів.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Модуль 1.Рефлексія

Модуль 11. Рефлексія

Модуль 7. Рефлексія